In più di Safari, Google Chrome hè probabilmente u navigatore più utilizatu per l'utilizatori di Mac. Calchì volta, quandu Chrome cuntinueghja a crash, si congela, o ùn principia micca, hè cunsigliatu di risolve u prublema disinstallando è reinstalendu u navigatore.
L'eliminazione di u navigatore stessu ùn hè micca abbastanza per risolve i prublemi di Chrome. Avete bisognu di disinstallà completamente Chrome, chì significa sguassà micca solu u navigatore ma dinù i so schedari di sustegnu (segnalibro, storia di navigazione, etc.) Se ùn site micca sicuru di cumu disinstallà Google Chrome o di qualchì manera ùn pò micca disinstalla Chrome. Segui i struzzioni per sguassà Google Chrome da u vostru Mac.
Cumu sguassà Google Chrome cumpletamente da Mac
Passu 1. Quit Google Chrome
Certi utilizatori ùn ponu micca disinstalla Chrome è scuntrà stu missaghju d'errore "Per piacè chjude tutte e finestre di Google Chrome è pruvate di novu". Puderia esse chì Chrome hè sempre in sfondate. Dunque, duvete lascià u navigatore prima di disinstallallu.
- In u Dock, cliccate right-click Chrome;
- Selezziunà Quit.
Se Chrome hè crash o si congela, pudete furzà a abbandunà in Activity Monitor:
- Apertura Applicazioni> Utilities> Monitor d'Attività;
- Truvate i prucessi Chrome è cliccate X per abbandunà i prucessi.
Passu 2. Sguassà Google Chrome
Andà à u cartulare Applicazioni è truvà Google Chrome. Allora pudete trascinallu in u Trash o cliccate right-click per sceglie "Move to Trash".
Step 3. Sguassà i schedari Related
In certi casi, Chrome agisce stranamente per via di i fugliali di app corrotti. Dunque, hè essenziale per sguassà i fugliali cunnessi di Chrome:
- In cima di u screnu, cliccate Vai> Vai à u cartulare. Entre in ~/Library/Application Support/Google/Chrome per apre u cartulare di Chrome;
- Sposta u cartulare à Trash.
Nota:
- U cartulare Chrome in a Biblioteca cuntene infurmazioni nantu à i marcati è a storia di navigazione di u navigatore. Fate una copia di salvezza di l'infurmazioni chì avete bisognu prima di sguassà i schedarii di l'app.
- Riavvia u vostru Mac prima di reinstallà Google Chrome.
U megliu modu: Cumu disinstallà Google Chrome in Mac in un clic
Ci hè ancu un modu assai più simplice per disinstallà completamente Google Chrome in un clic. Questu hè aduprà MobePas Mac Cleaner , chì cuntene un disinstallatore d'app faciule d'utilizà per Mac. U disinstallatore pò:
- Scansate i schedarii di l'app chì sò sicuru di sguassà;
- Localizà rapidamente l'applicazioni scaricate è i schedarii di l'app in Mac;
- Elimina app è app in un clic.
Eccu cumu per sguassà Google Chrome per macOS cù MobePas Mac Cleaner.
Passu 1. Open MobePas Mac Cleaner è cliccate "Uninstaller" à scanning.
Passu 2. Tutti l 'applicazioni telecaricatu nant'à u vostru Mac sarà mustratu. Selezziunà Google Chrome ;
Step 3. Selezziunà l 'app, i schedari di sustegnu, preferenze, è altri schedari, è cliccate Disinstalla .
Nota : MobePas Mac Cleaner hè un pulitore Mac cumpletu. Cù stu Mac Cleaner, pudete puru pulisce i fugliali duplicati, i schedarii di sistema, è i schedarii vechji grandi in un clic per liberà più spaziu in u vostru Mac.
Altre dumande nantu à a disinstallazione di Google Chrome in Mac? Lasciate u vostru cumentu sottu.