Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 11/10/8/7

"Dispositivu USB micca ricunnisciutu: L'ultimu dispositivu USB chì avete cunnessu à questu computer hà malfunzionatu è Windows ùn u ricunnosce micca."

Questu hè un prublema cumuni chì spessu si trova in Windows 11/10/8/7 quandu inserite un mouse, teclatu, stampante, camera, telefunu è altri dispositi USB. Quandu Windows smette di ricunnosce una unità USB esterna chì hè cunnessa in l'urdinatore, questu significa chì ùn pudete micca apre u dispusitivu o accede à i fugliali salvati in questu. Ci hè parechje ragioni per quessa chì u vostru urdinatore Windows ùn riesce à detect u dispusitivu USB cunnessu, è i suluzioni à u prublema sò ancu varii.

In questu articulu, spiegheremu e pussibuli cause di i dispositi USB chì ùn ricunnoscenu micca l'errore è vi offre 7 di e soluzioni più efficaci per riparà un dispositivu USB chì ùn hè micca ricunnisciutu in Windows 11/10/8/7/XP/Vista. .

Cause pussibuli di u Dispositiu USB Errore micca ricunnisciutu

Comu avemu citatu prima, ci ponu esse varii mutivi pirchì u vostru urdinatore Windows 10/8/7 ùn hè capaci à detect u dispusitivu USB culligatu. Questi includenu i seguenti:

  • L'unità USB inserita in u vostru urdinatore Windows pò esse inestabile o corrupta.
  • U sistema Windows puderia ancu esse obsoletu è esige un aghjurnamentu particularmente per i cumpunenti chì trattanu di unità USB o altri discu duru esterni.
  • Windows puderia ancu esse mancante alcune aghjurnamenti impurtanti per altri cumpunenti hardware è software.
  • I cuntrolli USB nantu à l'urdinatore pò esse inestabile o currutti.
  • I drivers di a scheda madre di u PC pò esse obsoleti è devenu esse aghjurnati.
  • Hè ancu pussibule chì l'unità esterna hà intrutu in una sospensjoni selettiva.
  • U portu USB pò esse dannatu o difettu.

À riparà u dispusitivu USB micca ricunnisciutu errore, i seguenti sò solu qualchi di i suluzioni vi pò pruvà:

Tip 1: Unplug Computer

A prima cosa chì duvete fà quandu si face cun un drive USB micca ricunnisciutu hè di disinserisce l'urdinatore. È quì ùn significhemu micca aduprà a funzione "Power" per spegne l'urdinatore, ma disinserisce completamente da a fonte di energia. Piuttostu cà solu riavvià l'urdinatore, sta azione riavviarà a scheda madre chì cuntene tutti i cumpunenti hardware cumpresi i porti USB. Fendu questu, riparà u supply insufficiente à u discu esternu. Allora, quandu vi plug in l'urdinatore di novu, u vostru dispositivu USB deve esse rilevatu. Se no, pruvate a prossima suluzione.

Tip 2: Cambia USB Cable o USB Port

Avete ancu verificate chì i porti USB di u vostru urdinatore funzionanu bè. Sè i porti ùn sò micca funziunanti comu si deve, Windows ùn sarà capaci di detect u dispusitivu USB. Sè avete usatu un portu, cambiate à un altru. Se ùn avete micca parechji porti nantu à l'urdinatore, cunzidira à cumprà un hub USB. Se u dispusitivu hè stata cunnessu à l'urdinatore per via di un hub USB, cunzidira à cunnette direttamente à l'urdinatore.

Tip 3: Fix USB Root Hub

Segui questi passi simplici per pruvà è riparà u USB Root Hub:

  1. Launch Device Manager nant'à u vostru urdinatore, è dopu localizà i cuntrolli "Universal Serial Bus" è cliccate nantu à ellu per espansione.
  2. Locate l'opzione di "USB Root Hub", cliccate right-click nantu à questu, è dopu selezziunate "Properties".
  3. Toccate nantu à a tabulazione "Gestione di l'energia" è deseleche l'opzione "Permette à l'urdinatore di spegne stu dispusitivu per risparmià energia". Dopu cliccate "OK" per applicà i cambiamenti.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 10/8/7

Tip 4: Cambia i paràmetri di l'alimentazione

Per cambià i paràmetri di l'alimentazione, seguite questi passi simplici:

  1. Aprite u Pannellu di cuntrollu nantu à u vostru urdinatore è andate à "Hardware è Sound> Opzioni di putenza".
  2. Cliccate nantu à "Chose What the Power Button Does".
  3. In l'opzioni chì appariscenu, selezziunate "Cambià i paràmetri chì sò attualmente indisponibili".
  4. Uncheck "Attiva l'iniziu rapidu" è dopu cliccate nantu à "Salvà i cambiamenti".
  5. Allora ripigliate l'urdinatore è dopu cunnette u discu USB di novu per vede s'ellu Windows ricunnosce.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 10/8/7

Tip 5: Cambia i paràmetri di sospensione selettiva USB

Se a suluzione sopra ùn funziona micca, pruvate a seguente:

  1. Cliccate cù u dirittu nantu à l'icona di Windows è selezziunate "Opzioni di putenza".
  2. In a finestra chì si apre, sceglite "Cambià i paràmetri di u pianu".
  3. Cliccate "Change Advanced Power Settings" in a finestra Edit Plain Settings.
  4. In a finestra chì appare, localizza è espansione "Configurazione USB" è "Configurazione di sospensione selettiva USB" è disattivate e duie opzioni.
  5. Cliccate "OK" per applicà tutti i cambiamenti.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 10/8/7

Tip 6: Aghjurnate u Driver di u Dispositivu USB

Siccomu stu prublema hè spessu causatu da unità obsolete, pudete ancu esse capace di riparà l'aghjurnà u driver USB in u vostru urdinatore. Eccu cumu fà questu:

  1. Aprite u Manager di Dispositivi. Pudete esse capace di truvà solu usendu a funzione di ricerca o chjappà a chjave "Windows + R" nantu à u vostru teclatu. In a casella di run chì appare, scrivite "devmgmt.msc" è cliccate "Enter".
  2. Quandu u Manager di Dispositivi hè apertu, espansione "Controlleri di Bus Serial Universali" è vi vede un discu marcatu "Hub USB Generic". Cliccate u dirittu nantu à ellu è sceglite "Proprietà".
  3. Cliccate nant'à "Update Driver" è dopu sceglite "Search Automatically for Updated Driver software" o "Browse my computer for driver software" è Windows installerà i driver per voi.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 10/8/7

Tip 7: Reinstallà u Driver di u Dispositivu USB

Se l'aghjurnà i drivers ùn funziona micca, o ùn pudete micca aghjurnà i drivers, duvete cunsiderà a disinstallazione è poi reinstallà i drivers di novu. Per fà quessa, seguitate sti passi simplici:

  1. Open Device Manager cum'è avemu fattu in a sezione precedente.
  2. Truvate è espansione di novu "Controlleri Universali di Bus Serial". Cliccate u dirittu nantu à i driver USB è selezziunate "Uninstall".
  3. Fate questu per tutti i cunduttori USB è poi riavviate l'urdinatore è i cunduttori devenu esse reinstallati automaticamente in u vostru sistema.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 10/8/7

Recupera Dati Utilizendu un Strumentu Software

A realizazione di tutti i passi sopra pò cumprumette i dati nantu à u discu USB. Se truvate chì avete persu alcune o tutte e dati nantu à u discu USB mentre cercavate di riparà, ricumandemu di utilizà Recuperazione di dati MobePas - un strumentu prufessiunale di ricuperazione di schedari cù un tassu di successu assai altu per a ricuperazione di dati in un dispositivu chì pò ricuperà dati assai facilmente da i dispositi USB. Alcune di e so caratteristiche includenu i seguenti:

  • Stu strumentu pò ricuperà i dati sguassati nantu à u discu duru di l'urdinatore è u discu duru esternu indipendentemente da u mutivu perchè i dati sò stati persi, cumpresu un discu duru dannatu, malware o attaccu di virus, una partizione persa, o ancu durante una reinstallazione di OS o crash. .
  • U sustegnu a ripresa di sin'à 1000 sfarenti tippi di dati cumpresi photos, video, audio, documenti è assai di più.
  • Utilizeghja a tecnulugia più avanzata per aumentà e probabilità di ricuperazione. In fatti, u prugramma hà un tassu di ricuperazione di sin'à 98%.
  • Hè ancu assai faciule d'utilizà, chì permette di ricuperà i dati mancanti in uni pochi di passi simplici è in uni pochi di minuti.

Pruvate gratis Pruvate gratis

Per ricuperà qualsiasi dati mancanti nantu à u discu USB esternu, installate u software in u vostru urdinatore è seguitate sti passi simplici:

Passu 1 : Launch Data Recovery da u vostru desktop è cunnette u discu USB esternu à l'urdinatore. Dopu selezziunate l'unità è cliccate nant'à "Scan" per inizià u prucessu di scanning.

Recuperazione di dati MobePas

Passu 2 : Aspettate chì u prucessu di scanning finisci. Pudete ancu sceglie di mette in pausa o piantà a scanning.

scanning dati persu

Passu 3 : Quandu a scansione hè cumpleta, puderà vede i schedari persi in a finestra dopu. Pudete cliccà nantu à un schedariu per vede in anteprima. Selezziunate i schedari chì vulete ritruvà da u discu esternu è dopu cliccate "Ricuperà" per salvà in u vostru urdinatore.

antìcipu è ritruvà dati persu

Cunclusioni

Hè a nostra speranza chì cù e suluzioni sopra, pudete seguità per riparà un dispositivu USB chì ùn hè micca ricunnisciutu in Windows. Fateci sapè in a sezione di cumenti sottu se e soluzioni sopra anu travagliatu per voi. Pudete ancu sparte cun noi alcuni di i prublemi chì pudete affruntà cù i dispositi di almacenamiento esterni è faremu u nostru megliu per aiutà.

Pruvate gratis Pruvate gratis

Quantu era utile stu post?

Cliccate nantu à una stella per valutà!

Valutazione media 0 / 5. Conte di voti : 0

Nisun voti finu à avà ! Siate u primu à valutate stu post.

Cumu riparà u dispositivu USB micca ricunnisciutu in Windows 11/10/8/7
Scroll to top