“ Aghju sguassatu alcuni missaghji impurtanti nantu à WhatsApp è vogliu ricuperà. Cumu possu annullà u mo sbagliu? Aghju aduprà iPhone 13 Pro è iOS 15 †.
WhatsApp hè avà l'app di messageria istantanea più calda in u mondu, cù oltre 1 miliardo di utilizatori attivi. Parechji utilizatori di l'iPhone tendenu à utilizà WhatsApp per chjamà cù famiglie, amichi è cumpagni di travagliu per mezu di testu, imagine, voce, ecc.
Ùn vi preoccupate. Quì sottu truverete modi efficaci per ricuperà i missaghji WhatsApp eliminati da iPhone/iPad (iOS 15/14 supportatu). Leghjite è sceglite u metudu chì hè megliu per voi.
Way 1. Ritruvà i missaghji eliminati da WhatsApp iCloud Backup
WhatsApp ùn guarda micca a storia di chat in i so servitori. Tuttavia, furnisce una funzione di salvezza iCloud per aiutà l'utilizatori di l'iPhone di salvezza è risturà a storia di chat. Sè avete fattu una copia di salvezza manuale o automatica di i vostri chats è media à iCloud, pudete facilmente ricuperà i missaghji WhatsApp da a copia di salvezza iCloud.
- Andate in WhatsApp Settings> Chats> Chat Backup per verificà chì una copia di salvezza iCloud esiste.
- Eliminate è reinstalla WhatsApp da l'App Store. Allora verificate u vostru numeru di telefunu chì hè utilizatu per a copia di salvezza.
- Segui i suggerimenti nantu à u screnu è tocca "Risturà a storia di chat" per ricuperà i missaghji WhatsApp sguassati da a copia di salvezza iCloud.
Way 2. How to Risturà WhatsApp Storia Chat da iPhone Backup
Sè avete una copia di salvezza iTunes / iCloud di u vostru iPhone prima di u tempu chì avete sguassatu i missaghji WhatsApp, pudete esse capaci di ricuperà ritruvà u vostru iPhone da a copia di salvezza precedente di l'iPhone. Verificate cumu per stallà u vostru dispositivu da a salvezza iTunes o iCloud Support Apple . Ricurdatevi chì perderete ogni nova dati chì avete aghjustatu da a copia di salvezza chì avete aduprà per ricuperà i chat WhatsApp.
Way 3. How to ritruvà i missaghji WhatsApp sguassati direttamente da iPhone
Sè sfurtunatamenti ùn avete micca una copia di salvezza, o ùn vulete micca soprascrive u cuntenutu di u vostru iPhone cù a copia di salvezza antica, duvete pruvà software di ricuperazione di terzu. Quì MobePas iPhone Recuperazione Dati hè cunsigliatu, chì pò aiutà vi ritruvà missaghji WhatsApp sguassati nant'à u vostru iPhone senza alcunu salvezza. In più, u sustegnu à ritruvà iPhone sguassati missaghji testu, cuntatti, call logs, photos, videos, note, è di più. Stu strumentu funziona bè cù tutti i principali dispositi iOS, cumpresi iPhone 13 Pro Max/13 Pro/13, iPhone 12/11/XS/XR/X, iPhone 8 Plus/8/7/6s/6 Plus, iPad Pro, iPad Air , iPad mini, etc.
Passi per ricuperà i missaghji WhatsApp eliminati in iPhone senza Backup:
Passu 1 : Scaricate stu software WhatsApp Recovery per iPhone, dopu installate è eseguite nantu à u vostru urdinatore. Sceglie "Ritruvà da i dispusitivi iOS" à cuntinuà.
Passu 2 : Connect u vostru iPhone à l 'urdinatore è aspittà di u prugrammu à detect u dispusitivu.
Passu 3 : In a finestra dopu, sceglite "WhatsApp" chì vulete ricuperà, dopu cliccate "Scan" per inizià a scansione.
Passu 4 : Dopu a scansione, pudete vede in anteprima i dati è truvà i chats WhatsApp esatti chì avete bisognu, dopu cliccate "Recuperà à PC" per salvà in l'urdinatore.
Per piacè cessate di utilizà u vostru iPhone una volta chì avete sguassatu i chats WhatsApp, o i missaghji eliminati saranu sovrascritti è diventeranu irrecuperabili. Se i vostri missaghji WhatsApp sò soprascritti è avete fattu una copia di salvezza cù iTunes o iCloud, pudete puru aduprà MobePas iPhone Recuperazione Dati per caccià è ritruvà i chats WhatsApp da iTunes o salvezza iCloud selettivamente.